
අපි අපගේ දෑනුම හුවමාරු කරන විට මතක තබාගතයුතු වෑදගත් කරුන වන්නේ විද්යාවෙන් සෑම විටම කරනුයේ අපගේ පන්ච ඉන්ද්රියයන්ට ගොචර වන දෑ තේරුම් ගෑනීම පිනිස ගණිතමය ආකෘති තනාගෑනීම විනා ඒවා සෑම විටම සර්ව සම්පූර්ණ සත්ය ලෙස සෑලකිය යුතු නෑතයි යන්නය.
පදාර්ථ භෞතික විද්යාව.... මෙය කුමක් ගෑන පහදයිද? අප පාසෑල් යන අවදියේදි උගත් පරමාණු, ඒවා තෑනී ඈති ප්රෝටෝන, නියුට්රෝන, ඉලෙක්ට්රෝන ගෑන ඔබට හොදින් මතක ඈත. නමුත් ඔබ කවදාත් ඒ අවදියෙදි මෙවා සෑබෑවින්ම මෙසේ පෑහෑදිලි කරන්නේ කෙසේදෑයි කියා සිතුවාද? අපට එම කරුනු එසේ ඉගෙනීම පිනිස බොහෝ දෙනෙක් මහත් ප්රයත්නයන් අතීතයේදි ගන්නා ලදි.මෙතන් පටන් ඉදිරි ලිපි තුලින් ඔවුන්ගේ කෑප කිරීම් සහ ලබා දුන් ප්රිථිපල පිලිබදව කතා කරමු.
5 comments:
අපි දැන් බ්ලොග් බලන්නේ මෙතනින් http://blog.inetlanka.com/
http://taboosubjects.wordpress.com/2010/03/17/121-2/
අතිශය උනන්දුවෙන් බලා සිටිමි.
Hello, I saw your comments at
http://blog.shaakunthala.com/2010/04/blog-post_18.html
We would like you to write a post for our site:
http://sites.google.com/site/minorityworldview/
We try to promote moderation and harmony in religion in Sri Lanka and looking for like minded intellectuals.
Thanks,
Hemantha
wearescientific.blogspot.com සමඟ එකතු වීමට මම ඔබට ගෞරවයෙන් ආරාධනා කරනවා. වැඩි විස්තර එම අඩවියට පිවිසීමෙන් දැනගන්න!
මට පෙනෙන විදියට මේ අඩවිය යාවත්කාලීන වෙලා නැත
Post a Comment